User Tag List

Yeni Konu Aç Cevap Yaz
Toplam 2 Sayfadan 1. Sayfa
6.04.2011, 21:57 1 (permalink)
2pac
2pac Üye
  • Üyelik Tarihi11.03.2011
  • Yaş28
  • Ticaret Sayısı0
  • Mesajlar159
Bir Sayfayı Herşeyiyle Kopyalamak ? #permalink (permalink)
Arkadaşlar herhangi bi websayfasını videolarıyla resimleriyle yazılarıyla hatta butonlarıyla olduğu gibi nasıl bloğuma kopyalarım ?
Hızlı PM Gönder
Gönder
Alıntı ile Cevapla
6.04.2011, 22:01 2 (permalink)
hitmans58
hitmans58 Üye
  • Üyelik Tarihi21.02.2011
  • Yaş31
  • Ticaret Sayısı0
  • Mesajlar108
tümüyle yapabileceğini sanmıyorum sadece parca parca alabilirsin
Hızlı PM Gönder
Gönder
Alıntı ile Cevapla
6.04.2011, 22:03 3 (permalink)
Eif
Eif Platin Üye
  • NeredenAntalya Şubesi
  • Üyelik Tarihi26.01.2005
  • Ticaret Sayısı0
  • Mesajlar4,668
Yapma öyle şeyler.
Hızlı PM Gönder
Gönder
Alıntı ile Cevapla
6.04.2011, 22:05 4 (permalink)
Ruh Kanseri.
Ruh Kanseri. Ruh Kanseri.
  • NeredenAntalya Şubesi
  • Üyelik Tarihi19.07.2008
  • Yaş33
  • Ticaret Sayısı0
  • Mesajlar6,814
mozilla işe yaramıyor mu?
burdan seni yönlendirmek isterdim ama bazılarımız kızacak gibi
Hızlı PM Gönder
Gönder
Alıntı ile Cevapla
6.04.2011, 22:07 5 (permalink)
hayran
hayran Üye
  • Üyelik Tarihi6.03.2011
  • Ticaret Sayısı0
  • Mesajlar47
kardeş telif hakları diye birşey var, komple almak kolay depresan'ın söylediğini uygula
Hızlı PM Gönder
Gönder
Alıntı ile Cevapla
6.04.2011, 22:08 6 (permalink)
2pac
2pac Üye
  • Üyelik Tarihi11.03.2011
  • Yaş28
  • Ticaret Sayısı0
  • Mesajlar159
yapmam gerek arkadaşlar olay farklı . sırf bi sayfa için başka bi blog açtım her zamanki uğraştığım bloğuma yapmıyorum yani. mozillada Ctrl + U yapınca sayfa kaynağını görüyorum kopyalayıp yapıştırdım ama hatalı oldu ?? bunun bi yolu olması lazım
Hızlı PM Gönder
Gönder
Alıntı ile Cevapla
6.04.2011, 22:09 7 (permalink)
mathiaxbars
  • Üyelik Tarihi23.07.2006
  • Ticaret Sayısı0
  • Mesajlar4,822
Site kopyalama programları var onlarla indir siteyi aynen koy.

edit : seninse tabi site senin değilse yasal yaptırımlar var artık bilesin.
Hızlı PM Gönder
Gönder
Alıntı ile Cevapla
6.04.2011, 22:12 8 (permalink)
2pac
2pac Üye
  • Üyelik Tarihi11.03.2011
  • Yaş28
  • Ticaret Sayısı0
  • Mesajlar159

Site kopyalama programları var onlarla indir siteyi aynen koy.

edit : seninse tabi site senin değilse yasal yaptırımlar var artık bilesin.

istediğim sadece tek bir sayfayı olduğu gibi kopyalamak. yani tek tek resimleri kaydedip videoları kaydedip sonra yüklemekle uğraşmak istemiyorum . bunu programsız yapanlar var ama nasıl yapıyolar bilmiyorum.... benim yapmaya çalştğm şey hırsızlık değil. sadece bi ürün sayfasını kopyalayıp milleti aynı ürün sayfasının ödeme formuna yönlendircem
Hızlı PM Gönder
Gönder
Alıntı ile Cevapla
6.04.2011, 22:15 9 (permalink)
hayran
hayran Üye
  • Üyelik Tarihi6.03.2011
  • Ticaret Sayısı0
  • Mesajlar47
sende yazıyı yeniden icat etmek istiyorsun sayfa kaynağını kopyala ve içerikleri al, bu kadar
Hızlı PM Gönder
Gönder
Alıntı ile Cevapla
6.04.2011, 22:32 10 (permalink)
2pac
2pac Üye
  • Üyelik Tarihi11.03.2011
  • Yaş28
  • Ticaret Sayısı0
  • Mesajlar159
olmuyor
Hızlı PM Gönder
Gönder
Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu Aç Cevap Yaz
Toplam 2 Sayfadan 1. Sayfa
Şu an bu konuyu okuyan kişi sayısı: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 
Seçenekler
Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok Cevap Yazma Yetkiniz Yok Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
BB code is Açık Smileler Açık [IMG] Kodları Açık HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık
Forum Kuralları
Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Bir Sayfayı İki Defa Taraması NovemberRain Google Arama 0 2.07.2008 10:06
html türündeki bir sayfayı ortalamak nagodre Yeni Başlayanlar Webmaster Okulu 14 26.02.2008 02:15
Olmayan Bir sayfayı Anasayfaya Yönlendirmek??? gameforever PHP 2 31.03.2007 19:58
forumda bir sayfayı bulamadım yozgatlı Webmaster Genel Konular 0 16.08.2005 01:39

Forum Saati: 22:00. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.
Powered by vBulletin™ Version 3.8.7
Copyright © 2018 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
bitcoin forum islami sohbet