astropaykartsatis.net
User Tag List

Yeni Konu Aç Cevap Yaz
Toplam 2 Sayfadan 1. Sayfa
2.07.2009, 19:25 1 (permalink)
gokhans19
  • Neredenİstanbul Şubesi
  • Üyelik Tarihi26.09.2007
  • Yaş29
  • Ticaret Sayısı0
  • Mesajlar3,638
Hard disk veri kurtarma programı önerisi: Virtuallab #permalink (permalink)
Bugün size çok önemli verilerimi kurtarabilen tek program olan virtuallab programından bahsedicem.

Bilgisayarımın harddiskinde binlerce badsector oluştu. Bende yeni hard disk siparişi verdim yarın alıcam. Harddiskin performansı çok düşmüştü ama son 1 aydır yerlerde sürünüyordu. Format atıyodum masaüstü geldiğinde bilmemne.dll bulunamıyor diyebiliyodu. Günde 3 defa format atıyodum o şekildeydi yani. Format atıcam hard disk yok veya hasarlı falan diyodu. Günde 5 kere chkdsk yapıyodu ve interneti, xp temasını falan siliyodu. Dedim yedek alıyımda yeni harddisk alıyım. Öyle bi ızdırapla yedek aldım ki görseniz harddiski balkondan aşağı atasınız gelirdi. 100 kblik resmi 1,5 dakikada falan kopyalayabildim anca. Neyse, yedeğimi aldım. Yedek alırkende çok önemli bikaç doc belgesini dalgınlıkla sildim. Sonra harddiski arkadaş windows 98 cdsi ile biçimlendir hem bölümler birleşir belki performans artar dedi. Denedim ve tabikide biçimlendiremedi. Ayrıca arkadaşın harddiskinde biçimlendirme her 10 saniyede bir %1 artarken benim harddiskte her 15 dakikada bir %1 artabiliyodu. %20lere geldiğindede hata verdi zaten.

Bunun üzerinede arada yanlışlıkla sildiğim doc belgelerini en az 50 farklı programla (abartmıyorum cidden piyasadaki kurtarma programlarının %99unu denemişimdir) harddiski tarattırdım. Tabikide hiçbir sonuca ulaşamadım ve istediğim dosyaları hiçbiri bulamadı. Sonra biraz araştırdım ve bir forumda virtuallab isimili programın tanıtıldığını gördüm. Tanıtımda veri kurtarma merkezlerinin bu programı kullandığı ve diğer programlardan farklı olduğu yazıyordu. Son çare programın trialini indirdim ve harddiski tarattırdım. Sonuç karşısında ağzım açık kaldı (cidden). Üzerinde binlerce bad sector oluşmuş, onlarca biçimlendirmenin yarıda kesildiği, ömrü tükenmiş harddiskten istediğim belgeleri şıp diye buldu. Hepside sorunsuz çalışıyor. Bilmem kaç format önceki dosyaları bile buldu. Programın iyi yanı 120 gblik ölü harddiskimi sadece 5 dakikada taradı ve diğer hiçbir programın bulamadığı üzerine veri yazıldıysa kurtarılamaz denilen verilerimi kurtardı. Programın kötü yanı ise ücretli ve ilacı hiçbiryerde yok. Size 1mb dosya kurtarabilmeniz için trial key veriyor. Ben 2-3 doc belgesi kurtardığım için bu bana hayli hayli yetti. Size diyebileceğim tek şey dünya üzerinde para verilerek orjinal lisansı alınabilecek belkide sayılı programlardandır. Veri kurtarma merkezleri gibi her veriyi buluyor. Diğer programlar gibi sıradan değil. Veri kurtarma merkezlerine 100 ile 2000 dolar arası para vermek yerine 40-50 dolara bu programın lisansını almak bence en mantıklısı. Ayrıca programı kapatıp tekrar açıp internet bağlantınızıda kapatıp tekrar açıp farklı bir mail adresi girerek tekrar 1mblik trial key alabiliyorsunuz (denemedim, sanırım)

Mutlaka denemenizi öneririm. En azından atın bi kenara dursun. Kral bi programdır: http://www.binarybiz.com

Programın detaylı açıklamasını googleda bulabilirsiniz. Biri yazmış diğerleri çalmış. Bende kopyalamak istemedim.
Hızlı PM Gönder
Gönder
Alıntı ile Cevapla
3.07.2009, 00:27 2 (permalink)
osahin
  • Üyelik Tarihi8.10.2006
  • Yaş37
  • Ticaret Sayısı0
  • Mesajlar3,078
GetDataback'i denedinmi?
Dosya sistemin fat/fat32 ise benimde kendi yazdığım bir veri kurtarma programı var. Çok önemliyse gönderebilirim.
Hızlı PM Gönder
Gönder
Alıntı ile Cevapla
3.07.2009, 08:42 3 (permalink)
gokhans19
  • Neredenİstanbul Şubesi
  • Üyelik Tarihi26.09.2007
  • Yaş29
  • Ticaret Sayısı0
  • Mesajlar3,638
Evet onu denedim. Ama oda bişey bulamadı. Dediğim programla kurtarabildim dosyalarımı. Zaten veri kurtarma merkezleri kullanıyor bu programı.
Hızlı PM Gönder
Gönder
Alıntı ile Cevapla
6.07.2009, 10:35 4 (permalink)
desperado64
  • Üyelik Tarihi14.01.2008
  • Yaş27
  • Ticaret Sayısı0
  • Mesajlar68
o veri kurtarma programlarından hiç olumlu sonuç alamadım şimdiye kadar
Hızlı PM Gönder
Gönder
Alıntı ile Cevapla
6.07.2009, 11:11 5 (permalink)
gokhans19
  • Neredenİstanbul Şubesi
  • Üyelik Tarihi26.09.2007
  • Yaş29
  • Ticaret Sayısı0
  • Mesajlar3,638

o veri kurtarma programlarından hiç olumlu sonuç alamadım şimdiye kadar

Dediğim programı kullan. Bende 50 farklı program denedim hiçbiri bişey bulamadı. Bu program zart diye buldu.
Hızlı PM Gönder
Gönder
Alıntı ile Cevapla
7.07.2009, 00:34 6 (permalink)
Unyesil
  • NeredenOrdu Şubesi
  • Üyelik Tarihi19.11.2007
  • Ticaret Sayısı0
  • Mesajlar683
Gökhan çok sağol. Ben Recuva diye bir program kullanıyordum ama pek işe yaradığını söyleyemem. Bir deneyeyim Virtuallab'tı.

Siteye girmeden direk indirmek isteyenler bu bağlantıdan indirebilirler.
Hızlı PM Gönder
Gönder
Alıntı ile Cevapla
7.07.2009, 10:35 7 (permalink)
gokhans19
  • Neredenİstanbul Şubesi
  • Üyelik Tarihi26.09.2007
  • Yaş29
  • Ticaret Sayısı0
  • Mesajlar3,638
Recuvayı bende denedim ama çok kalitesiz ve güçsüz bir program. En dandik programın bile bulduğu dosyaları bulamıyor.
Hızlı PM Gönder
Gönder
Alıntı ile Cevapla
7.07.2009, 11:31 8 (permalink)
mehmet-ali
  • Üyelik Tarihi6.02.2007
  • Ticaret Sayısı0
  • Mesajlar578
Bende EASEUS Easy Data Recovery'yi önerebilirim.
Hızlı PM Gönder
Gönder
Alıntı ile Cevapla
30.07.2009, 15:01 9 (permalink)
a2v
a2v
  • Üyelik Tarihi30.07.2009
  • Ticaret Sayısı0
  • Mesajlar10
Bu tarz programlarla göçmüş bir harddiski kurtarabilen var mı?

800 GB'lik diskimiz BIOS tarafından bile görülmüyor. Kurtarma şansımız var mı sizce??
Hızlı PM Gönder
Gönder
Alıntı ile Cevapla
30.07.2009, 15:16 10 (permalink)
Loi
Loi
  • NeredenKocaeli Şubesi
  • Üyelik Tarihi13.11.2006
  • Ticaret Sayısı0
  • Mesajlar3,982

Bu tarz programlarla göçmüş bir harddiski kurtarabilen var mı?

800 GB'lik diskimiz BIOS tarafından bile görülmüyor. Kurtarma şansımız var mı sizce??

Bios tarafından gözükmeyen diski programla nasıl görmeyi düşünüyorsunuz? Önce sistemin o diski görüyor olmasını sağlayın, ayrıca her gözükmeyen diskin verikurtarma programları tarafından kurtarılmaya ihtiyacı olduğunu düşünmeyin.

Sistemin diski görmemesi, disk üzerindeki kartın bozulması nedeniyle olabilir. Yani asıl verinin saklandığı yer diskin içindeki plakalar. Aynı model başka bir diskin kartı, bozulmuş diske takıldığında disk çalışabilir, hemde hiç bir veriniz zarar görmemiş bile olabilir.
Hızlı PM Gönder
Gönder
Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu Aç Cevap Yaz
Toplam 2 Sayfadan 1. Sayfa
Şu an bu konuyu okuyan kişi sayısı: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 
Seçenekler
Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok Cevap Yazma Yetkiniz Yok Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
BB code is Açık Smileler Açık [IMG] Kodları Açık HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık
Forum Kuralları
Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
WinXP HarD~Disk Birleştirme Ve HarD~Disk Erişim Stork44 İşletim sistemi 0 20.03.2012 20:25
SoftOrbits Flash Drive Recovery v1.3.0.0 (Flash Diskten Veri Kurtarma Programı) drogba233 Programlar ve Araçlar 1 20.09.2011 15:39
1 Tb Smart Disk Harici Hard Disk Webteyiz.Biz 2. El Ürünler 0 1.08.2011 18:43
Veri kurtarma com Okumadan Disk Göndermeyiniz disconnect Donanım 6 8.11.2010 18:22
Hard disk tanımama hekimce Modem - Yazıcı - Bellek - HD 1 19.09.2003 02:25

Forum Saati: 09:10. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.
Powered by vBulletin™ Version 3.8.7
Copyright © 2017 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.