astropaykartsatis.net

Geri Dön   İyinet - Webmaster Forumu > Elektronik Ticaret > Facebook ( Ticaret )
Anasayfa Forum Kayıt ol Dizin Üye Listesi Sosyal Gruplar Forumları Okundu Kabul Et

instagram takipçi hilesi

User Tag List

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler
  #1 (permalink)  
Alt 16.01.2012, 16:57
frknaksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Mesajlar: 38
Standart HESABIM KİLİTLENDİ TEL OANYIILADA AÇILMIYOR Bİ BAKIN LÜTFEN

Arkadaşlar hesabım kilitlendi telefon onayı istiyor giriyorum bu seferde fotograf onayı istiyor hesabımın 2. kilitlenmesi ilkinde telefon onayı ile açtım ikincide de onayı yapıyorum bide fotograf onayı istioyr bilgisi olan yardım ederse sevinirim
Alıntı ile Cevapla
  #2 (permalink)  
Alt 16.01.2012, 18:52
reckless - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Mesajlar: 326
Standart

arkadaslarının etiketlendiği fotoları sececeksin egerki onu istiyorsa
Alıntı ile Cevapla
  #3 (permalink)  
Alt 16.01.2012, 19:12
frknaksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Mesajlar: 38
Standart

normalde bi profil kilitlendiginde telefon onayını girdiginde açılır diye biliyorum bunuda çok yaptım ama nedense tel onayını girince şimdi bide fotografları seçmemi istiyor deniyorum dogru çıkmıyo bir türlü
Alıntı ile Cevapla
  #4 (permalink)  
Alt 16.01.2012, 20:46
KaLpSiZ_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyeliği durduruldu
 
Yaş: 29
Mesajlar: 378
Standart

kendi resimlerinden birisini ehliyetini veya kimlik benzeri resimli senin adını soy adını taşıyan bi belgeyi tarayıcından tarat ve mail ile gönder bikaç saate onaylanıp açılır
Alıntı ile Cevapla
  #5 (permalink)  
Alt 16.01.2012, 21:19
frknaksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Mesajlar: 38
Standart

hesap bnim degil fake şahsi facem degil yani
Alıntı ile Cevapla
  #6 (permalink)  
Alt 17.01.2012, 13:58
reckless - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Mesajlar: 326
Standart

etketli fotolardan acılıor bendede oluyor yaklask 20 fake hesabım öle acıldı
Alıntı ile Cevapla
  #7 (permalink)  
Alt 17.01.2012, 22:01
KaLpSiZ_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyeliği durduruldu
 
Yaş: 29
Mesajlar: 378
Standart

daha iyi işte açılmasın boşver facebook fake birisini temizlemiş fena mı
Alıntı ile Cevapla
  #8 (permalink)  
Alt 18.01.2012, 00:44
Guyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Nereden: İstanbul
Yaş: 29
Mesajlar: 256
Guyo - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

hocam sizin ki de laf mı adam fake hesaptan ticaret yapıyor
Alıntı ile Cevapla
  #9 (permalink)  
Alt 18.01.2012, 00:56
KaLpSiZ_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyeliği durduruldu
 
Yaş: 29
Mesajlar: 378
Standart

yapsınlar hocam bu devirde ekmek aslanın ağzından miğdesine girdi yapmaları lazım yani
Alıntı ile Cevapla
  #10 (permalink)  
Alt 18.01.2012, 01:14
Guyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Nereden: İstanbul
Yaş: 29
Mesajlar: 256
Guyo - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

yok hocam ben yapmasın demiyorum ki siz demişsiniz facebook fake hesabı temizledi diye bende dedim adam o fake hesaptan ticaret yapıyor sizin ki laf mı dedim
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Bu Konuyu Paylaşın !

Etiketler
acilmiyor , bakin , , hesabim , kİlİtlendİ , lutfen , oanyiilada , tel

« Facebook Profil Satışı İçeri. | Limitsiz Facebook Beğeni Uygulaması! Foto-Durum-Video Beğenir! Süper Hızlıdır! »

Şu an bu konuyu okuyan kişi sayısı: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 
Seçenekler

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
SİTEM AÇILMIYOR LÜTFEN YARDIM!!! alicanTR vBulletin 5 13.10.2011 21:05
Acil yardim Lütfen bir bakin PAYPAL-EBAY YouDizi Paypal, Webmoney, Ukash ve internet bankacılığı işlemleri 3 7.11.2010 06:04
Acil Kan Araniyor.. Lütfen Bakin (istanbul) sfiliz Güncel Konular - Haberler 0 27.02.2005 16:37
LÜtfen Bakin Çok Acİl! umut00 Webmaster Genel Konular 5 14.11.2004 03:46
Webmaster iseniz Bir bakin Lütfen.. HitcH Yeni Site Tanıtımları 1 30.05.2004 22:56


Forum Saati: 02:22. Zaman dilimi GMT +3 olarak ayarlanmıştır.


Powered by vBulletin™ Version 3.8.7
Copyright © 2016 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Content Relevant URLs by vBSEO
instagram takipçi hilesi